شناسهٔ خبر: 221787 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

قدردانی مدیرکل حراست از تلاش و ایثارگری کارکنان راه‌آهن در روزهای سخت

بازدید مشاور مدیرعامل و مدیرکل حراست راه آهن با حضور در ایستگاه راه‌آهن شاهرود از بخش های مختلف این اداره کل بازدید و از تلاش های کارکنان این منطقه قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، داود صالحی با حضور در بخش های مختلف فنی و اداری این منطقه و موقعیت های حفاظت فیزیکی، مانیتورینگ و کنترل ترافیک از نزدیک در جریان روند کاری واحدهای مختلف قرار گرفت و بر ضرورت ارتقای ایمنی وارایه خدمت رسانی به مردم تاکید کرد.

وی با حضور در جلسه شواری اداری از مدیریت و کارکنان این منطقه که نقش پررنگی در روز های سخت جنگ وحفظ پایداری شبکه ریلی داشتند قدردانی کرد و گفت: ایثارگری،سخت کوشی و پشتکار مجموعه کارکنان راه آهن موهبتی بزرگ و ارزشمند است.

صالحی در ادامه از ایستگاه های سمنان و دامغان نیز بازدید کرد.

همچنین علیرضا رضائی برون مدیرکل راه‌آهن شمالشرق۱ اقدامات انجام شده در حوزه پدافندغیر عامل، وضعیت حمل‌ونقل بار ومسافر، پروژه‌های زیربنایی و اقدامات این منطقه در حفظ پایداری شبکه ریلی را تشریح کرد و افزود: افتخار ما این است که خادم زوار گرانقدر حضرت امام رضا(ع) هستیم و با پیگیری و فعل خواستن، در راه اهداف سازمان و شکوفایی میهن عزیزمان انجام وظیفه می کنیم.